:) :D




FANTASTISKT MYSIG DAG , med mys hela förmiddagen med familjen isoffan <3
vid två åkte jag och Ida till mamma där jag lämnade av Ida så åkte jag vidare till betet ,
Matilda stanna hemma hos sin pappa :)
Jag och Ellenor tog en lång runda idag Galopperade :) WIHOOO kommer ha träningsvärk!
hade skit mysigt , verkade taiens hovar lite också, är aldrig så mkt att ta på honom så jag kan hålla ner dom själva.
Lama därimot får verkas så fort hon slutat brunsta , det e jufan hon har blvivit unghäst på nytt sen hon fick 2nya kompisar ihagen.. Brunstade så mkt igår när hovslagaren kom att vi inte kunde verka henne , hon kan jag inte verka själva växer så ojämt ! men hon får återkomma om 1-2veckor får se hur länge hon brunstar.
det är jävligt kul att se henne pigg och glad iaf. :)
Taien håller sig iform, på torsdag ska jag ner med honom till björkhagens ridskola ska låna deras ridbana, ska bli intressenat att rida där :) träna riktigt!
ska också träna Ellenors Tiffany lite , pröva henne:)

Nu ikväll har vi varit hos Ellinore eriksson m. familj , där bjöds det
på grillat med potatiscrocketter och chokladpudding till efterätt :)
vi har jätteroligt ihopa alla och barnen leker så bra ihopa , dom fick bada ihopa efter maten :)
tack för en mysig kväll och god middag ellinore och jimmy!
får göras om snart :)

nuuuu PUSSA PÅGUBBEN MIN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0