en daag!



Som har gått iväldans fart , brukar inte tycka dagarna går fort men idag har den gjort det ,
Idag fick jag gå och vila lite extra när davve gått upp med barnen Matilda har börjat vakna 6 på morgonen och då är det bara för mej att pallra mej upp så hon inte väcker resten av hsuet med sitt jollrande :) , så jag fick gå upp och vila 2timmar när dom kom upp , :) Lite utvilad kanske ? ,känns iaf inte så!
Men vid middagstiden efter vi ätit lunch åkte jag och barnen till Elle och mös hela dagen ..
Vi har verkligen hittat tillbaka till varandra igen , Tycker om ellekompis himelens mycke , vi förstår varandra SKRATTAR och gör / säger knäppa saker som gör att vi ASGARVAR ! :) + att våra barn leker fint med varandra , och + att barnen är i samma åldrar vi har väldigt mkt gemensamt !
<3<3<3
Vid halv sex tiden var vi hemma igen iallafall efter en dag hos elle och hennes söner.
caroline hofer och hennes barn kom också dit :)
När vi kom hem fick Ida springa där ute en stund medans jag hängde ut tvätten och sen gungade hon en lång stund medans Matilda la i sin vagn och pratade med sin vitalila häst som hon älskar att dra i :)
Andrea och Bella kom också en runda SNACKADE som vanligt , hon är också en av mina BRA vänner  tycker om henne jättemycket också <3<3 SWANY !
Vi snackade och busade med barnen jag hann till och med göra lasange som jag och Ida smaskade i oss när dom åkte hem...
Vid halv nio tiden decka Ida isoffan ..
Matilda decka också samtidigt men vaknade när jag gick ner , så jag satte henne ibabysittern medans jag skulle kissa när jag kommer tillbaka SOVER hon iden utan bappis och sin nalle ?
jag blev PAFF , första gången hon somnar iden!
men iallafall bar jag också upp henne isin säng ..
Nu väntar jag hem Babe , sen sängen???? eller köra och köpa cola när han kommer hem ?
jävligt socker sugen ????

Imorrn blire STORHANDLA med mammsingen och barnen .. davve jobbar :/
Elle ska komma på besök , <3 och sen imorrn kväll blire FILMTAJJM med ANDREA <3
så får barnen vara med sin pappa<3
På lördag ULLARED med davve barnen mamma och pappa ! :S:D:D:D:D:D längtar.
och på söndag åker jag till johanna som fyllt år och firar henne , barnen följer med så får davve stanna hemma och bygga klart staketet till polen!
ska titta till mina hästar också imorrn , sen på lördag ska lilla shettisen komma ner till betet. , och sen när han kommit kan jag och ellenor ( ägaren till märren) rida ut FULLFART iskogen... träna igen han har stått itvå veckor nu för jag har inte velat rida iväg och lämna Lama ensam i hagen men nu ska hon snart få en kompis så vi kan rida igen :) TRÄNA MUSKLER både på honom och mig.
+ att jag gör SITTUPS nu igen.

Älskar familjen vännerna !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0