fdshrhrjtrj




Igår kväll fick barnen vara hos mormor och morfar en sväng , så
åkte jag och david ner till lillebror , han bjöd på FIN middag och go musik :)
Avkopplande kväll med massa snack och öl :) , Ewalinn kom också hem fast lite senare på kvällen.
David blev ganska rund om tofflorna :) , medans jag fick hålla mig iskinnet för Matilda följde med oss hem igen sen medans Ida fick stanna kvar hos mormor och morfar , hon blir såå trött och tjurig dagen efeter om man väcker henne när hon somnat för natten så hon fick sova över !
Matilda har sovit som en stock hela natten , skönt var det så jag också kunde sova GOTT !
Nu är vi hemma hos mamma hela familjen david klyver ved till vårat hem , Ida är med mormor och handlar.
Matilda har precis somnat ivagnen efter lek i gåstolen och bus med mej :)<3 hons skratt är såå kärleksfullt !
Jag ska också snart gå ut och hjälpa david med veden , sen ska jag och Ida traska bort till hästarna på betet , ge dom lite morötter och titta tilldom! , får vänta att rida han igen tills den lilla shettisen har kommit till betet så Lama inte behöver vara själv när vi rider iväg., men han borde nog komma snart!
skönt med hästarna på bete !

Var på jobbet innan , pratade om framtiden med chefen .
ska jobba varanan helg sen rätt skönt ! , gott med extra pengar!
börjar jobba 12september !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0