häääärliga daaag <3



Vid 9tiden imorse åkte jag och barnen till Elle och hennes söner,
Ida och Oliver leker så bra med varandra nu , hoppa studsmatta lekte isandlådan och allt bus dom hittar på :) Jag ställde upp som fotomodell när Elle fota, hon är sååååå DUKTIG på det! , vi drack kaffe och snacka en massa som vanligt. sen fota hon mina underbara töser också fick några riktigt fina kort <3 , tack ELLE!
vid 12tiden åkte vi vidare till Andrea och lilla BELLA och bebismagen:) , mös där hela resten av dagen , bella och ida busade :) , Matilda har varit på fint humör hela dagen! <3, sovit ätit och skrattat en massa:=)
vi åt lunch hos Andrea och snackka en massa , vid halv åtta åkte vi hem , två trötta BARN ! , då hade DAVIDÄLSKLING gjort kycklingspett m. ungsbakade skivade päror och kall beasås :) MUMS!
, satt vi och åt kvällsmat och pratade om dagen , davve har byggt staketet bara en pytteliten bit kvar nu :) , och så hade han städat lite och lagat mat tills vi kom hem , hjärtat mitt!!!!!
Nu har dock alla somnat isängen.. bara jag kvar.. ska också decka snart , ska bara fixa med bilderna och checka fejjan lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0