Ida :)



är för gooo :) , hon somnade på min mage hemma hos elle , hon var så trött !,
nu när vi kom hem för 10min sen la jag henne direkt i hennes säng och hon bara somna om igen
utan att protestera över att jag gick ut direkt :)
Matilda sover också sen en tid tillbaka , vi åkte direkt till Andrea när Ida sluta dagis , vi myste isoffan och barnen lekte fint :) , sen vidare direkt till elle och hennes söner , Blev fotografering av Ida ute och inne :) , SKIT FINA KORT! , sen lagade elle goda makaroner och korv som vi alla åt :) <3 , sen blev det lek med barnen och myssnack isoffan <3<3 Oliver och Ida lekte ganska fint nu mot slutet innan Ida decka isoffan , haha :) ! dom kommer bli fina kompisar ! :)
Vi har också planerat mot vår tripp till Ullared på lördag , ska bli ASKUl! ska dit igen den 21e med älsk men jag åker gärna dit två gr :) , hihi bara kul!
Vi ska också åka till Ikea denna månaden ock köpa sofföverdrag och sånt :)

nej nu lite egen tid i soffan med vovven , titta på en unge iminuten!

hejsevj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0