Måndag!




Nu har jag städat hemmet , får räcka så här tills torsdag DÅ SKA JAG STORSTÄDA! , kan barnen vara hos mormor sålänge.
Jag stack direkt imorse efter jag lämnat idafisan på dagis till stallet , Red ut på taien en lite runda tränade galopp och trav på långsträcka :) , det känns i mina ben!
Sen när jag kom hem åt jag och lekte med Tildisen en stund , duchaaa och städade ..
Har precus fixat håret , det är så lätt skött nu när det är nyklippt ;) kan få till det igen!
snyggt är det också!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Matildisen sover än i Bellas gamla vagn , David det klothuvudet råkade köra isönder våran 1 1/2år gamla brio vagn , ARG ÄR JAG ! men han knäckte ett hjul när han skulle köra över trösklen i köket , vagnen styr hjulen lite som den själv vill här hemma på det hala golvet, så han tryckte på när inte hjulen ville som han ville och så knäcktes ett hjul ! :( , såå nu får vi låna Bellas gamla så länge tills vi fått ett nytt hjul eller ny chassi ?!!pappa får checka det där.
hon verkar tycka om den lika mycke,  vi kunde väl egentligen tagit vagnen som står hemma hos mamma och pappa men jag tycker om att den är där den tar stor plats i bakaget och då kan inte bella följa med när vi ska till mamma , vi är där så ofta. så det är bättre så här så länge!

Nu ska jag gå ner och klä minstingen och hämta Ida pådagis.

efter fyra åker vi till Elle och barnen och leker med dom <3<3 David jobbar sent denna veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0