Såå.



Möte med BossAnna imorrn på mcdonalds, ska planera hur jag ska jobba senare , ska ju plugga samtidigt.
jobba lite ändå , kan bli ritkgit skönt att jobba lite som omväxling !

Tog Matilda ibärselen , Ida ihanden och traskade ner till dagis för en stund sen , Dom skulle vara ute
Ida hoppa glatt upp i en gunga direkt :) , vi traska hem igen Matilda älskar att åka iden! , Hon ligger nu i sin säng och örlar runder :), somnar kanske ?!!
Hon sover som en stock på nätterna somnar 8-9 på kvällen och soveer sen ända tills 4-5 på morgonen , då äter hon sen somnar hon direkt igen och sover till halv 8 - 8 när Idisen vaknar :) Ida väcker alla när hon går upp.
Hon har dock varit lite ledsen inatt ? , tänderna ? kommer fan inte ihåg sist hon var vaken på natten ?
haha JÄVLIGT längesen. Hon grät en stund , jag trösta henne och sen somna hon gott igen mellan mig och davve !
<3
Nu ska jag VILA , framför tven..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0