SÅååå



fruktansvärt TRÖTT , matilda har börjat vakna vid halv sju på morgonen :/
Det är bara för mig att gå upp med henne så man inte väcker Ida eller David.
skit jobbigt , sen när hon är trött och vill sova igen då vaknar Ida och sen är hela dagen igång.
!! Ikväll ska jag gå och lägga mig med barnen vid 20tiden har jag bestämt , David jobbar kvällen denna veckan.

I förmiddags när jag kört Ida till dagis åkte jag och Matilda till Annie och Felle :) ,
mös där till det var dax att hämta Ida på dagiset. , när vi kom hem åt vi lite mat som davve gjort innan han skulle jobba .. och sen gick vi ut på tomten , Matilda somnade i sin vagn och Ida lekte så jag kunde klippa gräsmattan ! :) skönt. På söndag ska jag ta ett ryck där ute igen och dona , ska ju bli bra väder :)

Matilda snackar som bara den nu , hel vild är hon verkligen !
hon får äta pure en gång om dagen till att börja med :)
Ida pratar mer och mer varje dag , kan sätta ihopa ord nu också!
<3<3<3

nää om man skulle gå ner och HÄLLA i sig några koppar kaffe , och invänta mamma och pappa som ska komma en runda och sen gå och lägga oss isängen och mysa med filmerna vi låna av Annie innan idag,
JAG ÄR SÅ GLAD FÖR ANNIE OCH TOMMYS SKULL :) !!<3

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0