SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ




ÄNTLIGEN ! , efter några timmars KAOS i filippas huvud , börjar allt falla på plats igen ..
Nu ska jag göra så här . läsa 100 % omvårdnand 1 1/2år från och med Augusti och jobba igång i veckan ca på mcdonalds , typ 8-9 timmar åt gången går ner 25% hos dom.
Gott med lite extra pengar , och lite omväxling en dag i veckan kan vara sköönt att jobba.
så GÖR jag , KLART SLUT !

Matilda fick fin fina kläder av Ida och barnen innan som hon köpt i födelsepresent , ROSA :)
SÅ FINA , matilda klär verkligen i dom. hon sitter nu framför tven och gorrglar med gubbarna på tven , Ida är med mormor och morfar på bilutflykt borde komma hem snart , det är snart läggdags för henne så hon orkar dagis imorrn!
Skulle egentligen ridit idag , men nu är där ingen som kan se åt tilda medans jag rider , davve jobbar ju och mamma och pappa är på utflykt så det får vara ..
får väl rida imorrn om jag hinner , massa måste imorrn.

Nää nu ska dammsugaren få gå ett snabbtvarv sen ska jag natta Tilda :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0