SOL :)



Har vi haft idag, sååå skönt..
jag har bränt mej lite här och var sååå FINT !
Andrea och Bella + Elinore och hennes söner kom hit idag :) , vi satt ute och solade pratade skit och skratta en massa :) Fika också , Andrea hade med sig en KÖPEKAKA på en Måndag hahahahahaha det var rena festen tyckte jag :D:D:D:D:D:D
När dom åkte hem vid 4 tiden hann jag hänga litta tvätt och sånt ..
sen kom Josefine och hennes dotter Jasmine hit och myste med oss , barnen lekte och vi lagade hemmagjorde Pizza och åt den ute på altanen jättemysigt solade lite till ;) ,
pratade massa som vi alltid gör .. Sen åt vi glass i stora lass barnen verkligen tryckte in ! hahaha..
sen fick dom bada här uppe i badkaret det uppskattades verkligen .. Matilda tycker om Josse
skrattar bara hon fick syn på henne och jollrade med henne , hörde hon hennes röst så pratade hon direkt tillbaka GOAUNGE hon har varit på jättebra humör idag fick gröt imorse hon älskar det!
När dom badat drack vi kaffe och tittade på Teen Mom sen körde dom hem , Matilda
och Ida sover nu båda två i sina sängar.
Jag ska vänta på min älskling som jag saknar idag ??? .. vill krama han!
får vänta en 45min till innan han kommer från jobbet.

Inget mera dagis denna veckan för ida , massa röda dagar bla bla ..
inte förens nästa onsdag!
Davve jobbar bara till onsdag sen är han också långledig SKITSKÖNT.
vi har massa planerat denna lång helg.
Jag ska rida taien på torsdag.. pröva rida tiffany i ridhuset.
på fredag ska jag och david få gå ut och roa oss ,medans barnen sover hos mormor och morfar:)
lördag ska vi gå på örkelljunga med barnen + mamma och pappa , ida ska få åka karuesell :)
köpa foppatofflor till henne också !
Imorrn ska jag till familija på morgonen fixa en sak till pappas motorsåg sen ska jag och barnen till Caroline och SOLA FIKA ute på hennes altaan.
sen blir det hem och försöka klippa gräset och fortsätta i trädågren och barnen tillåter? davve jobbar ju..
på onsdag ska vi till elle och mysa :)
hihihihihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0