OjOj




Vad tiden går fort , Min lill matilda är snart 9månader till helgen , och idag upptäckte jag hennes två första tänder där nere :) hah ida var jätte tidig med sin tänder men Matilda fick sina första två nu några dagar innan 9månaders :) hon har inte gnällt någotting och sover hela nätterna så jag hoppas det förblir så med alla hennes blivande tänder , Ida hade det jobbigt med sin tänder.
Matilda ställer sig nu mera i krypställning och försöker verkligen ta sig framåt , det har hon försökt nu några veckor vilken dag som helst har hon fått kläm på det :) hihi så kul att se .. Ida drog sig fram sittandes så det hade varit roligt om Matilda kröp :) dom är så olika men samtidigt så lika !!!
Ida är i full gång med att snacka massa menningar :) jätte roligt att höra på , hon storm trivs på dagis också :)

Pluggandet går jättebra, det är jätteroligt att lära sig något nytt :) hihi Medcinsk grundkurs håller vi på med nu och dom säger det ska vara en rolig kurs så jag hoppas de :) Förra kursen gick bra.

Shiiiiiit , om några veckor gifter jag mej :) hahaha JAG SKA BLI FRU MOGENSEN !
skit nervös inför dagen samtidigt som jag längtar som bara den , min klänning borde komma den veckan LÄNGTAR !
JAG KOMMER VARA SKIT SNYGG ..
ida och matilda ska få ha likadana klänningar :)
det kommer bli sååå bra , massa att göra nu inför den stora dagen. om någon vecka ska vi träffa prästen och träna :D haha. shit ..
måste åka in till väla och köpa dom sista sakerna.
HAHA har inte ens beställt ringarna än ska göra det nu i veckan . , vadå ute i sista minuten???

Tallen och Simpson ska snart komma hem till pappas gård igen, skönt ! så man kan rida oftare och hålla på istallet som är så mysigt.

jag gymmar med caroline nu på gym SKITHÄFTIGT vi har jätteroligt också , haha ! gått ner 4kilo änsålänge ska bli fit inför bröllopet :)

JAG ska också få äran att vara GUDMOR till annies dotter som ligger i magen <3<3<3 i december kommer lilla freya till världen och jag ska få vara med på denna förlossningen också som jag var på Felicias :)
<3<3<3 jätteglad för det.

Nej nu kallar mina barn!
hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0